Direktlänk till inlägg 21 mars 2007

Lusch! Mamma2

Av familjedagar - 21 mars 2007 00:01

Har frossat i badprodukter på Lusch idag. Skulle köpa present till bekant i Stockholm som fått sin femte och sista lilla flicka nyligen. Köpte en stor kartong och fyllde med badbomber och andra badprodukter. Det blev mycket! Fyllde hela och fick ett guldband runt med rosett. Fick iväg det med posten idag och hoppas att familjen i Stockholm får glad överaskning inom några dagar! Jag har inget sagt för jag vill att det skall bli en riktig överaskning! Roligt! Sen fick jag ett infall och köpte mångfärgade fjärilsmakaroner i en italiensk delikatess butik att ha till barnen när de fyller år! Fick köpa ny plånbok till stotjejen med för hon har blivit av med sin. Nej jag får skriva mer annan dag för nu måste jag vidare i nätets virvlar!!

 
 
Mia

Mia

21 mars 2007 19:33

Vad glad hon kommer att bli, det skulle jag har blivit :-)

När skall dottern ha sitt kalas? och vilka skall ni bjuda, fniss!!!

Kram din bloggvän

http://familjedagar.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mamma2

21 mars 2007 22:52

Hon skall ha kalas helgen v. 16. Tror vi får ha två, ett för skolkompisar och ett för släkt och vänner, dit hör naturligtvis mamma 1 eller vad jag skall skriva. När du ändrade namn ändrades det på mina med. Konstigt att det inte går att ha två olika namn på oss!! vi får höras på telefon om kalaset. inte rätt forum här direkt!

 
Ingen bild

Mia

22 mars 2007 06:36

Du kan fortsätta att skriva Mamma2 så vet dem att det är du, jag heter nu Mia! Det står ju i presentationen vem som är vem.

Vad kul att vi får komma på kalaset, barn tycker ju om att gå på barnkalas.
Vad önskar sig dottern?

Kram Mia

 
Ingen bild

mamma2

24 mars 2007 20:47

Hon gillar Bratz, fina hårgrejor, läppsyler som luktar gott osv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av familjedagar - 1 april 2007 23:30

Idag har jag och tjejerna varit ute hela dagen. Vi har röjt och gjortfint i trädgården. Tvättat och satt fram utemöblerna och haft roligt hela dagen tillsammans. Vi har njutit vackert väder och varandras sällskap. ...

Av familjedagar - 18 mars 2007 21:54

Hej! Blev just tokig för det jag skrivit försvann för mig! Får göra om, suck. Vi har haft ett riktigt aprilväder idag med växlande sol från blå himmel och storm med hagel och snö! hela förmiddagen satt vi inne och pysslade jag och flickorna. Sto...

Av familjedagar - 17 mars 2007 19:39

Idag har det varit vårvindar friska för hela slanten! Det har blåst ordentligt. Vi körde sonen till en kompis som bor en bit bort och sedan lekte flickorna ute och lagade låtsas mat medan jag stekte pannkakor. Bjöd på pannkakor med, sylt, sallad, m...

Av familjedagar - 16 mars 2007 19:32

Idag arbetade jag tidigt och det var skönt att komma hem tidigt. Min pappa hämtade skolbarnen från skolan idag så jag kunde hämta lillan på förskolan i lugn och ro. Så gick vi och handlade lite hon och jag innan vi gick hem och tog fram grillspett oc...

Av familjedagar - 15 mars 2007 19:31

Idag och igår har jag jobbat och gått direkt till gymnastik. Sent hemma....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards