Direktlänk till inlägg 10 mars 2007

Simhallsbesök, mamma2

Av familjedagar - 10 mars 2007 19:02

Hej! Detta är första inlägget från mamma2 i denna blogg!Den 10:e var vi i simhallen hela familjen. Jätteroligt! Vi tog en promenad tillsammans alla fem och hade en kompis till sonen med. Vi tog det lugn och pratade och hade det allmänt trevligt medan vi sökte vårtecken längs vägen. I simhallen lekte vi alla tillsammans och barnen åkte mycket i rutschkanan. Lillan är mycket modig och ville bara vara på det djupa även om hon simmar med puffar. När vi bastade och sedan köpte vi smörgås och fika innan vi tog en härlig promenad hem. Vi var hemmifrån i ca 4 timmar. Då var vi värda en lugn hemmakväll efter det. På kvällen såg vi melodiferstivalen och barnen åt sitt godis som de fått vara med och köpt själva. Vi hejade på Andreas Johnson , men tycket även Nilsson och Måns var bra.Vinnarna ok men de har haft bättre låtar tycker jag.Mamma2

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av familjedagar - 1 april 2007 23:30

Idag har jag och tjejerna varit ute hela dagen. Vi har röjt och gjortfint i trädgården. Tvättat och satt fram utemöblerna och haft roligt hela dagen tillsammans. Vi har njutit vackert väder och varandras sällskap. ...

Av familjedagar - 21 mars 2007 00:01

Har frossat i badprodukter på Lusch idag. Skulle köpa present till bekant i Stockholm som fått sin femte och sista lilla flicka nyligen. Köpte en stor kartong och fyllde med badbomber och andra badprodukter. Det blev mycket! Fyllde hela och fick ett ...

Av familjedagar - 18 mars 2007 21:54

Hej! Blev just tokig för det jag skrivit försvann för mig! Får göra om, suck. Vi har haft ett riktigt aprilväder idag med växlande sol från blå himmel och storm med hagel och snö! hela förmiddagen satt vi inne och pysslade jag och flickorna. Sto...

Av familjedagar - 17 mars 2007 19:39

Idag har det varit vårvindar friska för hela slanten! Det har blåst ordentligt. Vi körde sonen till en kompis som bor en bit bort och sedan lekte flickorna ute och lagade låtsas mat medan jag stekte pannkakor. Bjöd på pannkakor med, sylt, sallad, m...

Av familjedagar - 16 mars 2007 19:32

Idag arbetade jag tidigt och det var skönt att komma hem tidigt. Min pappa hämtade skolbarnen från skolan idag så jag kunde hämta lillan på förskolan i lugn och ro. Så gick vi och handlade lite hon och jag innan vi gick hem och tog fram grillspett oc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards